Assassin's Creed

2024-01-15

Το Assassin's Creed είναι ένα franchise παιχνιδιών ανοιχτού κόσμου, δράσης-περιπέτειας και stealth που εκδόθηκε από την Ubisoft και αναπτύχθηκε κυρίως από το στούντιο Ubisoft Montreal χρησιμοποιώντας τη μηχανή παιχνιδιών Anvil και τα πιο προηγμένα παράγωγά της. Δημιουργήθηκε από τους Patrice Désilets, Jade Raymond και Corey May, η σειρά βιντεοπαιχνιδιών Assassin's Creed απεικονίζει έναν φανταστικό αγώνα χιλιετιών μεταξύ του Τάγματος των Δολοφόνων, που αγωνίζονται για την ειρήνη και την ελεύθερη βούληση, και των Ναϊτών Ιπποτών, που επιθυμούν την ειρήνη μέσω της τάξης και έλεγχος. Η σειρά περιλαμβάνει ιστορική φαντασία, επιστημονική φαντασία και φανταστικούς χαρακτήρες συνυφασμένους με ιστορικά γεγονότα και ιστορικά πρόσωπα του πραγματικού κόσμου. Στα περισσότερα παιχνίδια, οι παίκτες ελέγχουν έναν ιστορικό Δολοφόνο ενώ παίζουν επίσης ως Δολοφόνος Μυημένος ή κάποιος που έχει συλληφθεί στη σύγκρουση Δολοφόνων-Ναΐτων στη σημερινή ιστορία του καδράρισμα. Θεωρούμενο πνευματικός διάδοχος της σειράς Prince of Persia, το Assassin's Creed εμπνεύστηκε από το μυθιστόρημα Alamut του Σλοβένου συγγραφέα Βλαντιμίρ Μπάρτολ, βασισμένο στην ιστορική αίρεση Χασασίν της μεσαιωνικής Μέσης Ανατολής.

Το πρώτο Assassin's Creed κυκλοφόρησε το 2007 και έχει δεκατρία κύρια παιχνίδια συνολικά, με το πιο πρόσφατο να είναι το Assassin's Creed Mirage το 2023. Τα κύρια παιχνίδια της σειράς Assassin's Creed διαδραματίζονται σε έναν ανοιχτό κόσμο και παίζονται από άποψη τρίτου προσώπου . Το παιχνίδι περιστρέφεται γύρω από τη μάχη, το stealth και την εξερεύνηση, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης parkour για την πλοήγηση στο περιβάλλον. Τα παιχνίδια διαθέτουν τόσο κύριες όσο και δευτερεύουσες αποστολές και ορισμένοι τίτλοι περιλαμβάνουν επίσης ανταγωνιστικές και συνεργατικές λειτουργίες παιχνιδιού για πολλούς παίκτες.

Μια νέα ιστορία και περιστασιακά νέες χρονικές περίοδοι εισάγονται σε κάθε λήμμα, με τα στοιχεία του παιχνιδιού επίσης να εξελίσσονται. Υπάρχουν τρία βασικά τόξα ιστορίας στη σειρά. Τα πρώτα πέντε κύρια παιχνίδια ακολουθούν τον Desmond Miles, απόγονο πολλών σημαντικών Assassins σε όλη την ιστορία, ο οποίος χρησιμοποιεί μια μηχανή που ονομάζεται Animus για να ξαναζήσει τις αναμνήσεις των προγόνων του και να βρει ισχυρά τεχνουργήματα που ονομάζονται Pieces of Eden, ενώ επίσης προσπαθεί να αποτρέψει ένα καταστροφικό γεγονός, αναφέροντας το Φαινόμενο του 2012, που λέγεται ότι θα εξαφανίσει την ανθρωπότητα μέχρι το τέλος του 2012. Από το Assassin's Creed IV: Black Flag στο Assassin's Creed Syndicate, ο Assassin μυημένοι και υπάλληλοι της Abstergo (μια εταιρεία που χρησιμοποιείται ως μέτωπο από τους σύγχρονους Ναΐτες) καταγράφουν γενετικές αναμνήσεις χρησιμοποιώντας το λογισμικό Helix, που βοηθά τους Ναΐτες και τους Δολοφόνους να βρουν νέα κομμάτια της Εδέμ στον σύγχρονο κόσμο. Τα επόμενα τρία παιχνίδια, Assassin's Creed Origins, Odyssey και Valhalla, ακολουθούν την πρώην υπάλληλο της Abstergo Layla Hassan στη δική της προσπάθεια να σώσει την ανθρωπότητα από μια άλλη καταστροφή.

Τα κύρια παιχνίδια του franchise Assassin's Creed έχουν λάβει γενικά θετικές κριτικές για τη φιλοδοξία τους σε οπτικά στοιχεία, σχεδιασμό παιχνιδιών και αφηγήσεις, με κριτική για τον ετήσιο κύκλο κυκλοφορίας και τα συχνά σφάλματα, καθώς και την ιεράρχηση των μηχανισμών ρόλων σε μεταγενέστερους τίτλους. Η σειρά έχει λάβει πολλά βραβεία και υποψηφιότητες, συμπεριλαμβανομένων πολλών βραβείων Game of the Year. Είναι εμπορικά επιτυχημένο, πουλώντας πάνω από 200 εκατομμύρια αντίτυπα από τον Σεπτέμβριο του 2022, και έγινε το franchise με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Ubisoft και ένα από τα franchise βιντεοπαιχνιδιών με τις υψηλότερες πωλήσεις όλων των εποχών. Ενώ οι κύριοι τίτλοι παράγονται για μεγάλες κονσόλες και πλατφόρμες επιτραπέζιων υπολογιστών, έχουν κυκλοφορήσει πολλά spin-off παιχνίδια για κονσόλες, κινητά και φορητές πλατφόρμες. Έχουν επίσης εκδοθεί μια σειρά από βιβλία τέχνης, εγκυκλοπαίδειες, κόμικς, μυθιστορήματα και μυθιστορήματα. Μια κινηματογραφική μεταφορά ζωντανής δράσης της σειράς, με τίτλο Assassin's Creed, κυκλοφόρησε το 2016.

Τα παιχνίδια του Assassin's Creed επικεντρώνονται γύρω από ένα ή περισσότερα φανταστικά μέλη του Order of the Assassins. Οι αναμνήσεις τους βιώνονται από έναν χαρακτήρα του παιχνιδιού στη σύγχρονη περίοδο μέσω μιας συσκευής που ονομάζεται Animus και των παραγώγων του. Το Animus επιτρέπει στο χρήστη να εξερευνήσει αυτές τις αναμνήσεις που μεταδίδονται μέσω της γενετικής. Στο πλαίσιο του παιχνιδιού, αυτό παρέχει μια διεπαφή στον πραγματικό παίκτη του παιχνιδιού, δείχνοντάς του στοιχεία όπως μπάρες υγείας, έναν μίνι χάρτη και στόχους στόχων σαν να παρουσιάζονταν από το Animus. Επιπλέον, εάν ο παίκτης κάνει τον ιστορικό χαρακτήρα να πεθάνει ή να αποτύχει σε μια αποστολή, αυτό διορθώνεται ως αποσυγχρονισμός της γενετικής μνήμης, επιτρέποντας στον παίκτη να δοκιμάσει ξανά την αποστολή. Μέσω της διεπαφής Animus, ο παίκτης μπορεί να δοκιμάσει ξανά οποιαδήποτε προηγούμενη αποστολή έχει ήδη ολοκληρωθεί. για παράδειγμα, στο Assassin's Creed: Brotherhood, ο παίκτης επιτυγχάνει καλύτερα αποτελέσματα συγχρονισμού εκτελώντας την αποστολή με συγκεκριμένο τρόπο, όπως σκοτώνοντας μόνο τον στόχο της αποστολής. Το Animus προσδίδει επίσης ειδικές ικανότητες στον σύγχρονο χαρακτήρα που τους βοηθά να δουν τον στόχο τους σε ένα πλήθος ή σε άλλα μοναδικά σημεία ενδιαφέροντος.

Ενώ παίζετε ως χαρακτήρες Assassin, τα παιχνίδια παρουσιάζονται γενικά από άποψη τρίτου προσώπου σε περιβάλλον ανοιχτού κόσμου, εστιάζοντας στο stealth και στο parkour. Τα παιχνίδια χρησιμοποιούν μια δομή αποστολής για να ακολουθήσουν την κύρια ιστορία, αναθέτοντας στον παίκτη να ολοκληρώσει μια δολοφονία δημοσίων προσωπικοτήτων ή μια μυστική αποστολή. Εναλλακτικά, είναι διαθέσιμες αρκετές παράπλευρες αποστολές, όπως η χαρτογράφηση των μεγάλων πόλεων από μια ψηλή κούρνια, ακολουθούμενη από ένα άλμα πίστης σε μια θημωνιά κάτω, η συλλογή θησαυρών κρυμμένων στις πόλεις, η εξερεύνηση ερειπίων για λείψανα, η οικοδόμηση μιας αδελφότητας δολοφόνων για εκτέλεση άλλα καθήκοντα ή χρηματοδότηση της ανοικοδόμησης μιας πόλης μέσω αγοράς και αναβάθμισης καταστημάτων και άλλων χαρακτηριστικών. Κατά καιρούς, ο παίκτης έχει τον άμεσο έλεγχο του σύγχρονου χαρακτήρα που, από τη φύση της χρήσης του Animus, έχει μάθει τεχνικές Assassin μέσω του εφέ αιμορραγίας, καθώς και τη γενετική του ικανότητα του Eagle Vision, που διαχωρίζει φίλο, εχθρό και στόχους δολοφονίας φωτίζοντας ανθρώπους με διαφορετικά χρώματα.

Τα παιχνίδια χρησιμοποιούν την έννοια των ενεργητικών έναντι των παθητικών κινήσεων, με ενεργητικές κινήσεις, όπως το τρέξιμο, το σκαρφάλωμα στις πλευρές των κτιρίων ή το άλμα ανάμεσα στις στέγες, που είναι πιο πιθανό να ειδοποιήσουν την προσοχή των κοντινών φρουρών. Όταν οι φύλακες ειδοποιηθούν, ο παίκτης πρέπει είτε να τους πολεμήσει είτε να σπάσει το οπτικό τους πεδίο και να εντοπίσει μια κρυψώνα, όπως μια θημωνιά ή ένα πηγάδι, και να περιμένει μέχρι να μειωθεί η ειδοποίηση των φρουρών. Το σύστημα μάχης επιτρέπει έναν αριθμό μοναδικών όπλων, πανοπλιών και κινήσεων, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης μιας κρυφής λεπίδας σε ένα σιδεράκι στο χέρι του Δολοφόνου, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εκτέλεση κρυφών δολοφονιών.

Πηγή

Official Site

@Geroparaksenos Corner 
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε
Χρησιμοποιούμε τα cookies για να εξασφαλίσουμε την σωστή λειτουργία και ασφάλεια των ιστοσελίδων μας και για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης.

Προχωρημένες ρυθμίσεις

Μπορείτε να προσαρμόσετε τις προτιμήσεις σας για τα cookies εδώ. Ενεργοποιήστε ή απενεργοποιήστε τις παρακάτω κατηγορίες και αποθηκεύστε τις επιλογές σας.